سفارش تبلیغ
صبا ویژن






















دهکده ی جهانی

ام.اس لینک

سوالات زیررا با دقت بخوانید و گزینه ای که هم اکنون نشان دهنده وضعیت شما هست را انتخاب نمایید و آنرا را در صفحه ای یاداشت کنید.

1- احساس می کنم هیچ چیز مرا خوشحال نمی کند
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

2- تمایلی برای رفتن به عروسی ، تولد و کلاً شادی ها ندارم .
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

3- در تمرکز حافظه و تصمیم گیری دچار مشکل شده ام
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

4- دچار کم خوابی ، بی خوابی یا خواب زیاد شده ام .
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

5- تمایلی برای برنامه ریزی رفتن به سینما ، تئاتر ، مسافرت و از این قبیل را ندارم .
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

6- اکثراً هنگام غروب احساس بدی به من دست می دهد .
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

7- تحمل دیدن شادی مردم ، ماشین عروس و شنیدن صدای سازو آواز از خانه های مردم را ندارم ( بدون در نظر گرفتن مزاحمت های صوتی )
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

8- احساس می کنم هرگز خوشبخت نخواهم شد .
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

9- احساس می کنم کسی مرا دوست ندارد و یا به زور مرا تحمل می کنند .
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

10- زیاد به مردم علاقه ای ندارم احساس می کنم از همه بدم می آید.
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

11- در مجالس و میهمانیها بیشتر در فکر هستم و احساس می کنم نمی توانم مثل همه خوشحال باشم .
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

12- بیشتر اوقات وقتی تلفن زنگ می زند منتظر هستم خبر بدی بشنوم .
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

13- دلم نمی خواهد میهمان به خانه بیاید و یا به میهمانی بروم و اگر بروم مجبوری است .
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

14- علاقه ای به چیزها و فعالیتهایی که زمانی مورد علاقه ام بود را ندارم .
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

15- با شنیدن موسیقی غمناک یا روضه و نوحه خیلی زود گریه ام می گیرد .
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

16- به خود می گویم کاش به دنیا نمی آمدم .
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

17- به رفتگان و عزیزانی که سالیان دور از دست داده ام خیلی فکر می کنم.
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

18- احساس می کنم خیلی زیاد زنده نخواهم ماند .
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

19- اخیراً تمایل به کشیدن سیکار یا مصرف مواد مخدر را دارم .
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

20- تمایلی به ازدواج ندارم ( اگر ازدواج نکردید) از ازدواج خود پشیمانم ( اگر ازدواج کردید).
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

21- اکثر اوقات غمگین و افسرده هستم ولی گاهی اوقات خیلی شوخ و شاد می شوم .
موافقم تا حدودی موافقم مخالفم کاملامخالفم

توجه کنید این تست فقط برای آشنایی با تست هایی که در مراکز می تواند به شما کمک کند می باشد و بمزله یک شیوه تشخیص نیست.برای بررسی دقیق و کامل به مراکز روان شناختی مراجعه نمایید.

سید رحیم گشتی - مشاور و کارشناس روان شناسی بالینی
به جواب موافقم امتیاز 3- تا حدودی موافقم 2 – مخالفم 1 – کاملاً مخالفم 0 بدهید .

اگر مجموع امتیازات شما 13- 1 شد طبیعی هستید . 19-14 کمی افسرده . 23-20 نیازمند مشاوره با روانشناس . 33-24 به نسبت افسرده . 43-34 افسردگی شدید و بیشتر از 43 نشان دهنده افسردگی بیش از حد می باشد .

نوشته شده در چهارشنبه 89/6/31ساعت 1:55 عصر توسط فاطمه چیت ساز نظرات ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت



فال حافظ


با من قدم بزن-مهران آتش

کداهنگ برای وبلاگ